.

.

"Malaurat aquell qui oblida els vents/ i segueix, i no atura la roda/ no sabent entonar ni tant sols/ una pobra, i trista, nadala de caminant.

No hi ha millor mercader que el Ponent per la neu".

DirHivern.

Sergi Gómez i Soler

.


El Calendari d'Advent d'Animafesta - Can Carrasca

El Calendari d'Advent d'Animafesta - Can Carrasca

.

.

EL BETLEM DE CAN CARRASCA JA ESTÀ EN MARXA

EL BETLEM DE CAN CARRASCA JA ESTÀ EN MARXA

dijous, 8 de juny de 2017

Vols "new age" del bo? Cama al concert de Romu Agulló...!


Ei, que no és que ací venguem entrades, que no hem trobat cap altre cartell que anuncie l'event...


Biar, a dijous huit de juny de 2017


Acabe d'entregat, enllestidet i calentet, el text que he fet amb i per a ma tia Milagro, per tal que presente la dona -el proper dissabte- el concert que Romu Agulló ofereix al Teular de Cocentaina. 

Feia temps que no em ficava jo en camises de tantes vares, un encàrrec sobre un músic ben reconegut dins el món del "new age", "chill out" o com vulgues que es diga ara aquest tipus de melodia de suavitats dins l'estridència del món que ens toca viure... Una música que m'agrada, però un músic que desconec, del qual només m'ha arribat aquests anys d'exili meus el nom, els premis que ha rebut, que són bastants i interessants, i una faceta solidària ben d'agrair amb la història de la Dependència a l'Alcoià i el Comtat...

De què m'ha aprofitat tot açò? De més que no creïa, perquè així he pogut trobar-me amb unes obres de veritat interessants que des d'ara m'acompanyaran a sovint en el treball i el poc oci que em resta... I com no, un autor a qui no conec personalment, però de qui m'ha sobtat la d'estimes que desperta... Milagro mateix, m'ha donat cada descripció de fets, de perquès de la seua admiració cap el senyor Agulló que no m'ha estat gens difícil treballar-me el text. Si m'ha cridat perquè l'ajudara era perquè no es veïa capaç de trobar paraules que denotaren aqueixa estima que li té, cosa que no és certa en absolut perquè al què em deia, de tan bonic, no calia afegir massa cosa més... 

Espere que agrade a l'autor. Si queda satisfet, nosaltres, tant Milagro com jo, més satisfets encara.

L'espectacle serà d'aquells per veure. La "Diània Symphonic Orquestra", dirigida pel mestre Ramon Garcia i Soler, interpretant música d'aquest estil... Acabaràs preguntant-te el que jo: com pot ser que es facen coses d'aquestes tan reprecioses i no ens n'assabentem. Ho apuntava fa ben poc; és que això només passa ací mateix, a casa nostra.

Ja saps, per si puguera interessar-te, acosta-t'hi... Un luxe!

Per fer-te més ganeta encara, heus ací una de les obres que s'interpretaran...